ad ld

Pages

Friday, October 6, 2017

Pertunangan Elfira Loy Dan Sufian Suhaimi (Gambar)

Mengambil keberkatan Jumaat, pelakon Elfira Loy melangsungkan pertunangan dengan penyanyi Sufian Suhaimi di kediaman Elfira, Alam Damai pada pukul 4 petang Jumaat.


Elfira, 23, berkata dia masih belum menetapkan tarikh pernikahan mereka namun majlis tersebut akan diadakan tahun hadapan pada bulan kelahirannya iaitu Mac.

"Alhamdulillah majlis pertunangan hari ini berjalan dengan lancar. Insya-Allah kami akan melangsungkan pernikahan pada bulan Mac tahun hadapan. "Tarikh (nikah) belum ditetapkan sebab kami masih mencari lokasi yang bersesuaian," kata Elfira.

Pada majlis itu, pasangan ini mengenakan dua persalinan. Elfira menggayakan rekaan Rizman Ruzaini dengan solekan Najeeb Azami.Manakala Sufian pula memakai baju batik rekaan Fairuz Ramdan dan baju Melayu pula turut mendapat khidmat Rizman Ruzaini.

Majlis yang berlangsung secara tertutup dihadiri kira-kira 100 tetamu termasuk kedua-dua ahli keluarga pasangan berkenaan dan rakan selebriti antaranya Bella Dally, Sherry Al Hadad dan Sharifah Sakinah. Pada Jun lalu, Sufian menghantar rombongan merisik Elfira selepas empat bulan berkawan rapat dan mendapat restu keluarga kedua-dua belah pihak. mstar

-- Perbualan Terakhir Isteri Dan Anggota TLDM Yang Menyentuh Jiwa
-- Atlet Terjun Wanita Dirogol Jurulatih
-- Raja Puan Besar Perak Mangkat
-- Alvin Tan Hina Islam Rakam Video Muslim Call To Prayer Azan R&B Cover (Gambar)

No comments: