ad ld

Pages

Thursday, November 25, 2010

(Gambar) Micha Raines Bekas Tunang Putera Jefri Bolkiah Beri Keterangan Di Mahkamah

Micha Raines, bekas tunang Putera Jefri Bolkiah yang merupakan adik Sultan Brunei memberitahu sebuah mahkamah kelmarin bahawa beliau tidak mendapat bantuan kewangan daripada putera itu bagi menyara seorang anak lelaki mereka berusia lima tahun, lapor sebuah akhbar semalam.

 

Raines, 41, yang juga merupakan bekas pekerja Putera Jefri berkata, walaupun tidak menerima bantuan, beliau jarang mengalami masalah kewangan. Menurutnya, Putera Jefri berkongsi kekayaan dengannya semasa mereka bersama antara tahun 1996 hingga 2005.

"Saya dibayar gaji (lumayan) ketika saya bekerja untuknya. Apabila kami bertunang, saya diberikan banyak hadiah," kata Raines. Menurutnya, pada satu ketika, beliau memperoleh AS$45,000 (RM140,265) sebulan. Wanita itu kini tinggal di sebuah kediaman mewah berharga AS$8.5 juta (RM26.4 juta) di Las Vegas yang dihadiahkan oleh Putera Jefri.

Beliau memberikan keterangan dalam kes saman Putera Jefri terhadap dua bekas peguamnya bagi menuntut ganti rugi lebih AS$7 juta (RM21 juta). Dua bekas peguamnya itu didakwa menipunya semasa menguruskan hartanya. Menurut Raines, putera itu mengupah dua peguam tersebut, Thomas Derbyshire dan isterinya Faith Zaman selepas mereka bertemu di London pada musim panas 2004.

Sebuah akhbar melaporkan bahawa wajah Raines menyerupai rupa empat patung wanita yang diukir sedang mengadakan hubungan seks dengan patung lelaki mirip Putera Jefri. - kosmo

-- Putera Jefri Bolkiah Beri Kunci Istana Kepada Peguam Britain
-- Putera Jefri Bolkiah Risau Patung Erotiknya Dipandang Serong
-- (Gambar) Erra Fazira Dpt Hadiah LV Sempena Anniversary
-- (Gambar) Fasha Sandha Di Parti Halloween 

No comments: