ad ld

Pages

Saturday, November 13, 2010

(Gambar) Isteri Mengandung, Jimmy Shanley Nafi Masalah Rumah Tangga

Pengacara Jimmy Shanley Norjahan Salleh, 30, menerima berita gembira apabila isterinya, Nursuhaila Eliani Datuk Suhaimi, 24, disahkan mengandung empat minggu.

Menurut Jimmy perasaannya bercampur baur apabila dia mendapat tahu berita itu dan tidak sabar menantikan ahli baru dalam keluarganya.



"Dijangka anak kami bakal dilahirkan pada bulan Julai 2011. Ketika mendapat tahu berita yang saya bakal menjadi ayah, perasaan saya bercampur gembira, takut dan macam-macam. Maklumlah, bila melangkah ke fasa baru dalam rumah tangga, rasa pelik itu ada.

"Apa-apa pun saya harap anak di dalam kandungan itu adalah kembar. Senang sikit nak capai sasaran untuk dapatkan lima orang anak," seloroh Jimmy ketika dihubungi mStar Online, di sini, Khamis.

Sementara itu, ditanya mengenai gosip kononnya dia sedang mengalami masalah rumah tangga, Jimmy menafikan perkara itu. "Pada pendapat saya, gosip akan datang dan pergi. Kami bahagia dan masih berada dalam keadaan berbulan madu. "Ini pun saya masih lagi dalam “mood” bercuti dan baru satu program televisyen sahaja yang sedang saya lakukan. "Biasalah, dalam keadaan isteri sekarang yang baru mengandung, perwatakannya berubah-ubah," jelasnya.

Akhbar Sinar Harian Khamis melaporkan Jimmy tidak menyangkal rumah tangganya sedang bergelora tetapi enggan mendedahkan apa sebenarnya yang berlaku. Jimmy dan Norsuhaila bernikah di banglo mewah milik keluarga perempuan di di Sunway Rahman Putra, Sungai Buloh, Selangor, pada 1 Oktober lalu dengan wang hantaran sebanyak RM31,186. - mstar

-- (Gambar) Jimmy Shanley Dan Isteri Ke Mahkamah 8 Mac
-- (Gambar) Majlis Perkahwinan Tan Sri Taib Dan Ragad Waleed Meriah
-- (Gambar) Fasha Sandha Berbikini Di Bali.. Phewiittt!!!!!
-- Gambar Lisa Surihani Dan Yusry Di Rumah Terbuka Aidilfitri KRU Studios

1 comment:

Myra Jay said...

Thniah pada mereka berdua..