ad ld

Pages

Wednesday, November 3, 2010

Lisa Surihani Turut Jadi Mangsa Akaun Facebook Palsu

Selepas Pelakon Pembantu Wanita Terbaik di Festival Filem Malaysia ke-23 (FFM23), Yana Samsudin menjadi mangsa akaun Facebook (FB) palsu, kini giliran aktres Lisa Surihani (gambar) pula mengalami nasib sedemikian.

Lisa yang turut memenangi anugerah Pelakon Wanita Terbaik FFM23 pada 25 Oktober lalu baru mendapat tahu ada pihak telah menyamar dengan menggunakan namanya menerusi akaun berkenaan.

Sehubungan itu Lisa terpaksa memaklumkan kepada para peminatnya tentang kewujudan Facebook palsu itu supaya orang lain tidak terpedaya dengan apa yang diperkatakan menerusi laman sosial berkenaan.

“Assalamualaikum kawan-kawan semua..! How are u guys? Lisa dapat tau ada yang menyamar jadi Lisa dengan “create” personal FB Lisa. “Ternyata itu bukan saya ye. Harap tidak tertipu ya. Lisa tak nak “korang” semua dapat wrong info tentang Lisa dan aktiviti-aktiviti Lisa. Ini link ke FB palsu tersebut : http://www.facebook.com/lisa.surihani.Mohamed,” kata Lisa menerusi akaun Facebook sebenar miliknya.

Setakat ini, Lisa telah berjaya mengumpul 876,348 peminat. Pelakon filem Lagenda Budak Setan dan I’m Not Single ini aktif mengemas kini akaun Facebook miliknya yang betul iaitu www.facebook.com/pages/Lisa-Surihani. - mstar

No comments: