ad ld

Pages

Wednesday, June 26, 2013

Ashraf Muslim Kahwin Lain? Betul Ke?

Asraf Muslim mengaku kehidupannya agak tertekan dengan kontroversi yang mendakwa dia akan berkahwin lagi. Ashraf 32 berkata walaupun keluarga di sebelah pihaknya dan isteri Noor Dayana Lokman 26 tahu hal sebenar namun isu poligami itu membuatkan mereka berdepan dengan pelbagai pertanyaan daripada orang sekeliling.


" Kalau gosip terkena pada saya sahaja, saya dah biasa. Tetapi apabila melibatkan keluarga ia menjadi kerana keadaan menjadi berbeza. Kontroversi saya mahu berkahwin lain juga membuatkan saya tertekan. Alhamdulillah sebagai seorang lelaki dan suami, saya ada cara untuk mengatasi masalah ini, kata Ashraf.

Pada pertengahan bulan lalu, Ashraf dikatakan telah ke sebuah mahkamah syariah bagi mengambil borang permohonan untuk berpoligami.

-- Perkahwinan Anas Datuk K Dan Nasha Allysa Datuk Hishammuddin
-- Ibu Siti Sarah Meninggal Dunia (Gambar)
-- Ashraf Muslim Nikah Dua Dengan Wan Sakinah Di Thailand

No comments: