ad ld

Pages

Thursday, October 24, 2013

Gadis 15 Tahun Dibunuh Selepas Gagal Dirogol (Gambar)

Seorang gadis 15 tahun yang dilaporkan hilang dipercayai dibunuh telah ditemui disumbat di dalam sebuah beg pakaian dengan suspek berjaya ditahan polis dengan bantuan seorang pemerhati jenayah. Suspek berusia 23 tahun, merupakan rakan kepada remaja perempuan itu, telah membawa pihak berkuasa kepada penemuan mayat dalam sebuah beg pakaian di tepi Jalan Kebun, Shah Alam malam Selasa.


Timbalan Ketua Polis Selangor, Datuk Abdul Rahim Jaafar berkata, suspek mengaku membunuh gadis itu di rumahnya setelah gagal merogolnya dan dibawa masuk ke ibu pejabat polis Petaling Jaya pada pukul 6.30 petang oleh seorang awam yang juga pemerhati jenayah.

"Dia (suspek) membawa polis ke tempat kejadian di mana kami telah menemui mayat di dalam sebuah beg pakaian di tepi jalan berhampiran pada kira-kira pukul 8.30 malam," katanya pada sidang media di lokasi kejadian. Ng Yuk Tim meninggalkan rumahnya pada pukul 11 ​​pagi Isnin dan pergi ke rumah lelaki itu di Kelana Jaya untuk membuat pakaian cosplay bagi acara yang akan datang.

Lelaki itu pada mulanya mendakwa dia telah menghantar Yuk Tim di stesen LRT Kelana Jaya pada kira-kira pukul 3.30 petang. Ibu mangsa yang khuatir dengan kehilangan anak perempuannya itu telah meminta pertolongan seorang pemerhati jenayah untuk membantunya mencari mangsa. Pemerhati jenayah itu yang dikenali sebagai Kuan Chee Hong kemudiannya bersetuju untuk bertemu ibu mangsa di sebuah restoran di Kelana Jaya. Dia dapati suspek turut berada bersama ibu mangsa untuk menemuinya.

Ketika mereka sedang berbual, Kuan menyedari terdapat kesan gigitan pada tangan kiri suspek. Dia mengesyaki sesuatu yang tidak kena lalu menyoal siasat suspek dengan soalan yang bertubi-tubi yang akhirnya membawa kepada pengakuan suspek yang dia cuba merogol mangsa dan apabila mangsa bertindak mengigit tangannya dia telah menghentak kepala mangsa dengan satu objek sekaligus membawa kepada kematian mangsa. Kuan kemudiannya menyerahkan mangsa kepada polis Petaling Jaya. mstar

-- Pegawai Bank Norazita Abu Talib Mati Ditembak Guard Merompak (Gambar)
-- Aeril Zafrel Kesal Anaknya Bersama Wawa Zainal Dilabel Anak Haram
-- Polis Dihukum Buat Seks Oral Pelajar Tingkatan Tiga (Gambar)

No comments: