ad ld

Pages

Wednesday, March 11, 2015

Diana Danielle Seksi Jadi Model Majalah (Gambar)

Facebook dan Twitter hari ini dikejutkan dengan tersebarnya foto aksi seksi dan menggoda aktres Diana Danielle yang khabarnya menjadi model untuk majalah Esquire Malaysia keluaran bulan ini.


Rata-rata pengikut nyata terkejut dengan imej seksi yang ditampilkan Diana menerusi majalah itu, yang mana salah satu fotonya menampilkan isteri Farid Kamil ini tampil dengan hanya memakai bra hitam dan membalut dirinya dengan bendera Amerika Syarikat.

Menerusi laporan sebuah blog, Diana banyak bercerita mengenai karier dan perjalanan hidupnya sebagai anak seni dalam majalah tersebut. Bagaimanapun keberanian Diana untuk berpakaian menampakkan baju dalam lebih mendapat perhatian kritikan pelbagai pihak tambah-tambah lagi statusnya sebagai seorang ibu.

Pengurus Diana, Fadzil Zahari juga tidak memberikan sebarang reaksi ketika dihubungi menerusi aplikasi Whatsapp pada petang Isnin. Sementara itu Diana ada memuat naik sekeping foto di akaun Instagramnya yang tertera tulisan "Freedom is being you, without anyone's permission".

--  Nadia Shahrul Annuar, Bekas Pengacara TV3 Bercerai
--  Bangga Hidup Mewah Dibela 3 Sugar Daddy
--  Diana Danielle Dan Anaknya Berjemur Kerana Jaudice (Gambar)
--  Marion Caunter Sarat Mengandung Anak Kedua Tetap Jelita (Gambar) 

No comments: