ad ld

Pages

Monday, July 1, 2013

Cinta Jangan Pergi Episod Akhir Sinopsis

Cinta Jangan Pergi drama TV9 episod akhir disiarkan dua jam mulai 8.30-10.30 malam 30.6.13. Drama yang mendapat rating tinggi penonton ini dibintangi pelakon hebat Tiz Zaqyah, Remy Ishak dibantu oleh Josiah Hogan, Nadia Anisa dan Ramona Zam Zam.


Episod Akhir Cinta Jangan Pergi bermula dengan Lea Soraya (Tiz Zaqyah) diminta ibunya supaya memutuskan hubungan dengan tunangnya Hud (Josiah Hogan) kerana tidak berterus terang tentang kemalangan yang menimpa Kalil (Remy Ishak) kekasih Soraya yang disangka mati dalam kemalangan kereta tersebut.

Hud dan Kalil sebenarnya berkawan dan terlibat dalam kemalangan kereta yang dipandu Hud. Kalil tersepit dan Hud keluar meninggalkan Kalil dalam kereta yang sedang terbakar. Kalil berjaya keluar dari kereta dan jatuh ke dalam gaung sejurus sebelum kereta itu meletup.

Hud merahsiakan kejadian itu kerana risau menjejaskan kerjanya sebagai doktor. Hud bertemu Soraya dan cuba menjalin hubungan dengannya. Kemunculan semula Kalil selepas beberapa lama membuatkan Soraya serba salah. Taktik Ramona menipu Kalil bahawa dia sedang mengandung anak Kalil berjaya memujuk Kalil setuju mengahwininya.

Hud muncul di hari pernikahan Kalil dan menunjukkan bukti penipuan maternity test Ramona. Pernikahan itu dibatalkan dan Kalil kembali bersama Soraya. Hud mati ditembak abang Ramona di rumahnya.

-- Ameera TV3 Episod Akhir Sinopsis
-- (Gambar) Fasha Sandha Berbikini Di Bali.. Phewiittt!!!!!
-- Uqasha Senrose Dan Pekin Bercuti Di Phuket (Gambar)
-- Teduhan Kasih Episod Akhir Sinopsis