ad ld

Pages

Friday, July 16, 2010

Isteri Raul Tuduh Kris Dayanti Tak Tahu Malu

Krisdayanti atau KD yang mengaku masih memakai cincin hadiah daripada bekas kekasihnya, Raul Lemos dituduh tidak tahu malu oleh isteri Raul, Ata.

"Saya kata dia tidak tahu malu. Dia (KD) sepatutnya punya rasa malu. Malu pada masyarakat kerana sebelum ini dia memberitahu sudah putus hubungan tetapi sekarang masih mencintai," kata Ata di rumahnya di Jalan Siaga, Pejaten, Jakarta Selatan, Rabu, seperti dipetik Detikhot.com.

Menurut detikhot lagi, Ata juga menuduh KD berbohong ketika menangis dan mengaku sudah mengakhiri hubungannya dengan Raul. Dia juga menganggap permintaan maaf pelantun Menghitung Hari itu kepadanya juga tidak jujur.

"Bukan saya sahaja yang boleh melihat, masyarakat juga boleh menilai. KD selama ini berbohong," ujarnya. Ata juga meminta KD bersabar jika ingin menikahi suaminya memandangkan dia baru sahaja memohon cerai daripada Raul.

Permohonan dilalukan di Mahkamah Negeri Timor Leste pada 8 Julai lalu.Ata juga turut meminta KD yang juga adik kepada Yuni Shara itu tidak terus-menerus menghebahkan hubungannya dengan Raul. - mstar

No comments: