ad ld

Pages

Thursday, May 5, 2011

Karimah Mati Ditikam Tunang Di Bukit Mertajam P Pinang

Semlm kes tikam gadis 23 thn graduan UKM di Alor Setar Kedah, ni gadis 25 thn plak ditikam tunangnya di Bukit Mertajam P Pinang. Tunangnya tu dikatakan blk rumah slps tu dan meminum racun. Clueless, tak tau nk cakap apa bila berlaku perkara yg libatkan perasaan cmtu. Cuma simpati pd gadis tu, apa silapnya smp perlu ditikam smp mati. Begitu murah nyawa manusia diperlakukan begitu kejam. Takziah utk keluarga arwah. Al-Fatihah.

- Seorang wanita ditemui mati dipercayai ditikam oleh tunangnya di sebuah stesen minyak tempat wanita itu bekerja di Jalan Perusahaan Bukit Tengah di sini semalam. Mayat Karimah Jusuh, 25, ditemui oleh rakan sekerjanya dalam bilik persalinan di stesen minyak itu pada pukul 8 pagi.

"Mangsa ditikam di beberapa bahagian di perut, leher, dada dan tangan. Kami percaya kejadian itu bermotifkan cemburu," kata Timbalan Ketua Polis Pulau Pinang, Datuk Abdul Rahim Jaafar di sini semalam. Beliau berkata, selepas kejadian itu, tunang wanita berkenaan yang bekerja di sebuah kilang di Perai dikatakan pulang ke rumahnya di Mengkuang Mak Sulong dan meminum racun. Mengikut maklumat yang diterima, lelaki itu kini dirawat di Hospital Seberang Jaya. kosmo

-- Ratna Graduan UKM Mati Ditikam Di Bilik Sewa Di Tmn Mahkota Jln Stadium A Setar
-- (Gambar) Peragut Mati Tertonggeng Dlm Longkang
-- (Gambar) Kes Bunuh Fazlina Ahmad: Tertuduh Bt Seks Dgn Kekasih Dpn Almari Berisi Mayat Isteri
-- (Gambar) Fasha Sandha Berbikini Di Bali.. Phewiittt!!!!!

4 comments:

nuriz said...

smlm sy ada baca paper psl ni..kerana cinta sanggup org berlaku kejam dan hilang akal

Hanis Azla said...

cemburu punya pasal.. mcm2 boleh jadi.. aduhai.. sedihnya dgr..

Lelord said...

alfatihah...sedihnya, nyawa cam dihujung jari jek skang

K.zai said...

salam mama hanim..mcm2 citer yg menggerunkan kan