ad ld

Pages

Friday, May 20, 2011

Gambar Anak Kucing Mata Satu Di Kg Bt 4 Jln Apas Tawau

Td tgh baca news on9, tgk citer ni anak kucing mata satu di Tawau. Pelik kan? Sblm ni ada citer kambing bermuka anjing, kepala ikan ada imej manusia, mcm2 lagi. Pepun semuanya kuasa Ilahi.
-Tawau: Pelik tapi benar. Itulah yang berlaku ke atas seorang penduduk di Kampung Batu 4, Jalan Apas, di sini, apabila ibu kucing miliknya melahirkan anak kucing bermata satu, kelmarin. Apa yang lebih menghairankan, kucing berkenaan tidak mempunyai hidung selain lidahnya sentiasa terkeluar.

Pemilik kucing terbabit mahu dikenali Jamal, 30, mengakui keganjilan anak kucing itu disedari sebaik dimaklumkan anaknya yang melihat ibu kucing itu melahirkan anaknya. Kucing berkenaan yang baru saja dilahirkan kira-kira jam 10 pagi di rumah dan menyangka anak saya bergurau apabila menyatakan anak kucing yang baru dilahirkan itu mempunyai mata satu.

Sebaik diberitahu, saya terus melihat anak kucing itu dan terkejut apabila mendapati memang anak kucing itu pelik kerana mempunyai satu mata saja,” katanya. Buat masa ini, katanya, rumahnya sentiasa tidak lekang pengunjung yang mahu melihat anak kucing ganjil itu. hmetro

-- Gambar Fasha Sandha Di Majlis Harijadi Jejai
-- (Gambar) Miera Liyana Tak Sedar Baju Terlampau Seksi, Nmpk Sisi Payudara????
-- (Gambar) Lelaki Melecur 50 Peratus Disimbah Asid Di Perlis 
-- Video Datuk Siti Nurhaliza Nyanyi Bukan Cinta Biasa, Nobody, Nirmala Di ABP BH 2010 3.4.11

No comments: