ad ld

Pages

Monday, February 21, 2011

(Gambar) Bunga Citra Lestari Tidak Boleh Diet

Bentuk badan penyanyi Bunga Citra Lestari masih mempunyai lemak berlebihan walaupun bayi sulungnya kini sudah berumur empat bulan. Isteri kepada pelakon Ashraf Sinclair ini mengaku dia sedang menjalani program menguruskan badan namun bukan dengan cara berdiet.


"Saya tidak boleh berdiet. Cuma saya sekarang mengikuti program untuk menguruskan badan," ujar ibu kepada Noah ini. Menurut Bunga, anak sulung mereka sudah mengikuti beberapa sifat dia dan suaminya. Salah satunya adalah sifat sensitif Ashraf. "Ya, dia sensitif. Tapi lucunya, semalam saya menghantar gambar Noah kepada ibu bapa saya di Kuala Lumpur. "Mereka mengirim pula gambar saya semasa kecil, ya kami mirip" ujar Ashraf.

Tambah Bunga, raut wajah Ashraf dan Noah saling tidak tumpah tetapi berbeza pada bahagian dagu. "Kalau daripada bahagian mata dan ke atas itu sama seperti saya. Tapi kalau dagu dan pipi itu mirip ibunya," ujar Ashraff. kosmo

1 comment:

Anonymous said...

hahaha
tak diet pun chanteq jekw!