ad ld

Pages

Saturday, February 12, 2011

Wardina Kesal Pujian Bekas Mufti, Dr Asri Dikontroversikan

Pengacara Wardina Saffiyah agak terluka dengan komen-komen yang menyakitkan hati oleh pelayar Facebook setelah bekas Mufti Perlis, Dr Mohd Asri Zainul Abidin memujinya sebagai artis contoh yang memiliki rupa dan akhlak yang baik.

Selepas pujian itu ditulis oleh Dr Asri menerusi Facebook miliknya Khamis, ramai yang memberikan pelbagai komen sama ada yang baik dan yang buruk. Bagaimanapun, ia dipercayai telah di padam oleh Dr Asri sendiri setelah perkara tersebut menjadi kontroversi.

Biarpun begitu, Wardina menganggap kritikan negatif itu sebagai lumrah yang perlu dilalui oleh seorang public figure sepertinya. “Saya tidak sempurna, tapi saya mahu menjadi yang lebih baik dan maafkanlah kesalahan saya.


Saya tidak dapat menerima komen-komen yang menyakitkan hati itu. Buat pengetahuan semua, saya tidak minta dipuji kerana saya merasakan diri ini jauh dari kesempurnaan. petikan mstar

-- Nasha Aziz Cedera, Rugi RM 40 Ribu Disamun Di Lampu Isyarat Di Jln Persiaran Ampang Hilir
-- Gambar Nora Danish, Rayqal Dan Jejai Di Jepun
-- Gambar Krisdayanti dan Raul Lemos Bercium Di Sidang Media