ad ld

Pages

Saturday, February 12, 2011

(Gambar) Wanita Berbogel Jd Hos Program Masakan TV, Tarik Lelaki Minat Memasak!!!!

Perhh.. Chef wanita berbogel smbil jd hos program masakan di tv, tujuannya utk tarik lelaki minat memasak. Kui3.. Baik punya alasan.. Tp jgn risau, bukan program tv kat Malaysia ok, kat Hong Kong nun.

- Seorang chef wanita, Flora Cheung (gambar) akan mengendalikan program masakan di televisyen dalam keadaan berbogel, lapor sebuah akhbar semalam. Flora yang berusia 26 tahun akan menjadi hos program yang disiarkan dalam rangkaian televisyen untuk orang dewasa.

"Ramai lelaki tidak mahu memasak tetapi saya mahu menjadikan mereka meminati bidang masakan," katanya kepada akhbar South China Morning Post. Dalam program itu, jurukamera akan mengikuti Flora berjalan di pasar basah di Hong Kong.

Selepas dia membeli beberapa barang untuk dimasak, dia akan pergi ke dapur untuk memasak. Wanita itu kemudian akan berbogel dengan hanya memakai apron lut sinar yang boleh menampakkan susuk tubuhnya.

Walaupun Flora bukannya seorang chef yang profesional, penerbit program itu, Jesse Au berkata, wanita tersebut akan mampu menarik minat ramai orang untuk menontonnya. Setiap episod akan berlangsung dalam tempoh 30 minit. kosmo

-- (Video) Mirip Elyana Menari Dlm Tandas
-- Nasha Aziz Cedera, Rugi RM 40 Ribu Disamun Di Lampu Isyarat Di Jln Persiaran Ampang Hilir
-- (Gambar) ABP 13 2010: Datuk Siti Nurhaliza Sah Tarik Diri Dari Anugerah Bintang Popular
-- Gambar Kemalangan Ngeri Ragut 4 Nyawa Termasuk 3Beranak Di Km 394, Lebuhraya Utara Selatan

1 comment:

samsularifin said...

macam2 cara orang untuk tarik perhatian orang sampai sanggup bogel la pulak. Entry Terbaru : [18SX] Polis Rakam Pelacur dalam Keadaan TELANJANG BULAT!